07 juli 2006

Vichy Nouveau

Tänkte att jag skulle lära mig att dricka mineralvatten.....vichy vatten eller va fanken det nu heter...
Började att dricka LOKA PÄRON..måste säga att den får betyg 4 av 5..
trodde inte att jag skulle ge så högt betyg åt en sådan dryck.. brukar inte gilla den typen av dryck om jag säger så..
Den får betyg 4 å inte 5 pga att den är nästintill odrickbar när det är rumstemp på den.. men annars e den super.

Nästa mineralvatten är VICHY NOUVEAU ÄPPLE/PÄRON
Den får betyg 3 av 5
Den får en 3:a å inte en 5:a pga att den INTE är god i rumstemp plus att den e lite väl salt för min smak.. men annars har den en rätt så fräsch smak av äpple som tilltalar mig...synd bara på saltsmaken.

Nästa vatten är VICHY NOUVEAU LINGON/LIME

Den har jag än så länge inte smakat.. så den skriver jag om sen.
Det står en flaska på skrivbordet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej hej kommentera mera :)